Total Pageviews

Friday 25 March 2011

Vrroooom Vrrroooomm.....

Cars or Motocycle? which one do you prefer? and why? mesti korang pilih kereta kan?? sebab korang taw drive kereta lagi SAVE dari bawak motor kan? tak pon korang akan cakap. naek kereta tak kene hujan. naek motor SURE kene hujan. BETOL tak? bagi saya , saya lagi suke naek motor. HAHA. best wehh.. boleh CILOK-CILOK and saya BUKAN MAT REMPIT. bile bawak motor nie rase best sangat-sangat. boleh jadi tempat RELEASE TENSION. haha. mesti pelik kan tibe-tibe leh jadi tempat release tension? saya rasa release bile METER motor tu da kat last number. mesti korang ta percaya kan? SPEED is my PASSION(wah ade tagline sendiri ni) .

Saya mule-mule terjebak dengan motor ni since saya kecik lagi. ni adalah HOBI abah(Hj. Abd Ghani bin Hj Ismail). Abah ni memang gila kan motor. haha(like father like son). tak silap abah da ade 10buah motosikal( since abah mude2) asal naek ngan abah je. sure abah bawak laju gilaa. if abah ta bawak laju, sure saya yang suruh abah bawak laju. HAHA. Now abah ada 2 je motor ,HONDA CBR 600RR and YAMAHA 135LC ni pon UMI da MEMBEBEL suruh jual. HAHAHA. lagi 1 tuh MILEY saya punya..


Accident? da banyak kali da accident. yang PALING TERUK time tuh saya berusia 5 tahun. Masa tuh naek motor ngan ABAH and UMI ( Hjh Sabaniah bt Hj Yussof), kene langgar ngan LORI PASIR(alaa lori yang besar2 tuh, tahu kan kan kan?) Abah just luka kat kaki. UMI teruk sikit kene jahit kat belakang kepala(ta ingat brape jahitan, tapi banyak laa. SAYA?? COMMA tuk beberapa hari. HAHA.. (SYUKUR ALHAMDULILLAH UMUR SAYA PANJANG). if nak TOTAL kan berapa kali accident, ta silap dalam 13X... BUT still tak serik-serik lagi bawak motor. kalo orang laen sure die da FOBIA kan? HAHA. if ta berani bawak motor , bukan lelaki la name nye. HAHAHA (sory kalo ade yang terasa) -___-

My dream bike is HONDA CBR1000. 



Haha. sampai sini je cite saya. next time saya STORYMORY lagi OK? byeee...

3 comments: